loading...
خفن سیتی
hadi77 بازدید : 152 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﺮﻧﮕﯽ ؟؟؟؟؟؟؟ ﺍﯾﻨﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﯿﻔﻮﻥُ ﻣﯿﮑِﺸﯽ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﻗﺪﺍﻣﯽ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺣﺬﻑ ﻋﺎﻣﻞ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺑﮑﻨﻪ ،عامل بيگانه بعد ﺍﺯ ﭼﺮﺥ ﭼﺮﺥ ﻋﺒﺎﺳﯽ ، ﺻﺎﻑ زُﻝ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺕُ ﻣﯿﮕﻪ:ﻋﻤﻮ ﯾﻪ ﺩﻭﺭ ﺩﯾﮕـــﻪ :| ************************************************************************************************ چند روز پیش تولدم بودجشن گرفته بودیم دختر خواهرم 4 سالشه گفت دایی میخوام به مناسبت تولدت برات شعر بخونم این شعر تقدیم به توقیافه من در اون لحظه: ^_^گفتم بخون دایی گفت:سلام سلام عزیزم گوساله تمیزم دمبت سفید و آبی پشکل نریز رو قالی من :|خواهر زاده ام ^_^خونواده : =)))) ***************************************************************************************************** تو جاده شمال یه تصادف شده بود ...همه جمع شده بودن ...منم برای اینکه صحنه رو از نزدیک ببینم ازونور داد زدم گفتم : برید کنار برید کنار من پدرشم...وقتی که رسیدم دیدم اونی که تو خیابون افتاده الاغـــــــــــه ***************************************************************************************************** مادربزرگم همیشه میگه موقع خوردن آب حتما ۳ بار بسم اللّاه بگید , چون ۳ تا جن در آب وجود داره......... ۲ تا هیدرو جن و ۱ اوکسی جن :)))))
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 1,540
  • بازدید کلی : 13,595
  • کدهای اختصاصی